חשיבותה של עריכה לשונית

סטודנטים רבים נדרשים להכין מטלות שונות לצורך לימודיהם האקדמים. עבודות אלו דורשות מהסטודנטים השקעה רבה באיתור מקורות, סקירת ספרות, כתיבת מבוא ועוד. מרכיב חשוב נוסף שיש להשקיע בו בעבודה אקדמית הוא עריכה לשונית. עריכה לשונית בעבודות אקדמיות נחלקת לשלושה סוגים: עריכה לשונית רגילה, אקדמית ועימוד והגהה. חשיבותה של עריכה לשונית בעבודות אקדמיות נובעת ממספר סיבות.

בשנים האחרונות מתהדקת הזיקה בין עריכה לשונית של מאמר לבין תוכנו. הסיבה לכך היא רמת הכתיבה הנמוכה  המאפיינת בעיקר סטודנטים ומאלצת את העוסקים בעריכה לשונית לברר עם כותב המאמר מהו הרעיון אותו ביקש להביע.על סטודנטים הכותבים עבודות אקדמיות לדעת שלמרצה אין אפשרות לשאול אותם מהו הרעיון אותו ביקשו להביע במשפט זה או אחר לכן נדרשת עריכה לשונית שתמנע ספקות מיותרים לגבי התוכן.

עריכה לשונית והתרשמות בעבודה אקדמית

סטודנטים הכותבים עבודה אקדמית מקבלים לרוב את פרוט הגורמים המשפיעים על הציון אותו יקבלו אך עליהם להביא בחשבון גורמים נוספים המשפיעים על הציון. אחד מהגורמים הללו הוא ניסוח רשלני של עבודה אקדמית: ניסוח כזה עלול ליצור רושם( שלעתים יכול להיות מוטעה) עלפיו הסטודנט שכתב את העבודה לא השקיע את הזמן והמאמץ הנדרשים לכתיבת עבודה. לרושם כזה עלולות להיות השלכות שליליות על הציון אותו יקבל הסטודנט. כדי למנוע רושם זה על הסטודנטים הכותבים עבודות אקדמיות להיעזר בשירותי עריכה לשונית.

עריכה אקדמית בעבודה אקדמית.

עריכה בעבודה אקדמית עוסקת בין היתר בשימוש נכון בכללי הציטוט והביבליוגרפיה והתאמתם לכללי הכתיבה המקובלים באקדמיה, התאמת עריכת  הטקסט למטרה ולמקום בו הוא מפורסם ושכתוב המאמר אם יש בכך צורך. חשיבותה של העריכה האקדמית עולה ככל שעולה רמת העבודה והדרישות מן הסטודנט

לסיכום- עריכה לשונית בעבודות אקדמיות נחלקת לשלושה סוגים: עריכה לשונית רגילה, הגהה ועימוד ועריכה אקדמית. להקפדה על עריכה לשונית בעבודות אקדמיות חשיבות רבה משום שהיא מבטיחה שלא יהיו אצל המרצה ספקות לגבי התוכן ומותירה אצלו רושם לפיו הסטודנט הקדיש לעבודה את הזמן והמאמץ הנדרשים. בעבודות אקדמיות חשוב להקפיד לא רק על עריכה לשונית רגילה אלא גם על אקדמית.

עשוי לעניין אותך...

יחד נגיש עבודות אקדמיות מצטיינות

השאירו פרטים למענה מהיר:

5/5

ויקידמיה | שירות אקדמי לסטודנטים

נגישות

יחד נגיש עבודה אקדמית מצטיינת

5/5

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע

ויקידמיה | שירות אקדמי לסטודנטים

יחד נגיש עבודה אקדמית מצטיינת

5/5

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע

ויקידמיה | שירות אקדמי לסטודנטים

מאות סטודנטים ממליצים ומעריכים